Kväll

HAJSAN BAJSAN FELLAZ AND FANZ
Ikväll har jag blegat på massa matprogram, tittat på Adamlive och arga snickaren. Till detta åt jag choklad, som jag har gjort hela dagen. Detta har resulterat i ont i magen pga av mjölken
Well well, nu e det bah några few days until the dropper-day(hahaha dopparedan, visst är jag hilarious?)
Ja men nu vare slutt påre rollia. Kyssar <3 (förövrigt är nog kyssar det äckligaste ordet. BLÄÄÄÄÄÄ.) Pussar är bättre, mmmmm pussar med lite tunga. ÅH jag vill pussas. Får nog gå till mamma lite????? OBS det lät illa. Menade inte för att pussas LOL. Snart kommer R hem :))))) hoppas jag kan få lite pössar då!! Har ju saknar pojkskrället... Nä. NU RÄCKERE HEJDÅ KYSS HAHAHAHA (ps nedanför är en bild på mig hur jag ser ut när jag kysser någon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0