febbraio? Nee, helst aprile

Tänkte lista lite hat som pågår inom mig.
1. Snön. Vill vi ha dig? Nej. Varför återkommer du då som en jävla pain in the ass och tror att vi gillar dig? INGEN vill ha dig här. Du passar bra på en fjälltopp, ensam och övergiven där folk som gillar dig kan komma och hälsa på. Vi andra har fått nog av dig. Egentligen vill jag bara säga, STICK.
2. ehh... jo såatteee. Det va nog allt.... erhm, ööh, ja.... heh
3. öh, eh... va det här jag skulle hata något? ehhhh... oj.
Ne mina kära vänner, det är ju en dag imorgon också... ttyl
ha det fint!

Kommentarer
Postat av: mamz

håller me dig

2011-02-10 @ 19:25:29
Postat av: Nathalie Nyrén

Vinnaren av dagens blogg är upp! Om du inte är vinnaren kan du alltid försöka igen! Vinnaren och ny omgång finns i samma inlägg! Lycka till!



Direkt länk till inlägget --> http://nathalienyren.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-4.html#comment

2011-02-11 @ 11:05:24
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0