shame on you

Hallå
Orkar inte blogga på helgerna
Känns så onödigt att lägga ner helgtid på bloggen
AJA
Idag är ett alla hjärtans dag, mys.
Får väl åka till stan och köpa något fint till mamma och pappa sen.
Kl två är det gröt hos mormor som gäller. GÖTT!
Tänkte lista lite grejer jag gillar.
♥ det faktum att det bara blir ljusare och ljusare och dagarna bara känns längre och längre
♥ fågelkvitter som påminner mig om våren
♥ att det är lov! Helt underbar känsla att inte behöva ha historia. Allt annat är en barnlek jämfört med helveteslektionen med patte. USCH
♥ mysiga sms från bästa vännerna.
MEN jag måste lista något jag hatar också.
I tisdags köpte jag en blomma för 25 kr till en god vän. Han skulle få denna på antingen torsdagen eller fredagen förra veckan. Men jag har fått reda på att denna inte kommit fram och jag har lagt ner 25 spänn på ingenting(visst det är inte mycket, men ändå, man litar ju på att skiten ska komma fram) Jag hade kunnat köpa en blomma och ge den till honom personligen istället. JÄVLIGT kasst av ntv. SKÄMS PÅ ER!
Det förstörde lite av min dag faktiskt, hoppas det luktar vår ute som plåster på såren.
fin bild på fina tjejer. hahahahha
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0