ur arkivet

Jag har kollat lite i arkivet och spanat in bla. våra gamla hatlistor lite gamla frågor.
Här kommer lite refreshings:

Frågor jag svarat på...

Hur gamla är ni?
Jag är redan 45 och Emelie fyller 45 om några månader.
(Vi har gått om skolan väldigt många gånger på grund av våra usla betyg.)

Ser ni upp till någon? Isåfall vem? Gillar verkligen er blogg, den äger!
Jag, Hanna ser upp till många olika människor, men främst är det nog Peter Griffin. Han är så levande och down to earth! Emelie ser upp till Tobbe, I en annan del av Köping.
Vi vet redan att den äger, break a news.

Vem utav er är bossig/bitchig?

Emelie!! Hon styr och ställer hela tiden, en riktigt biaatch är hon. Hon kommer med spydiga kommentarer till folk hon inte känner och pekar finger och skriker "jävla sniglar" till tanter som går över övergångstället med rolatorer!

Varför gör ni inga vbloggar längre?
För vi vill inte bli stämda av youtube för att ha för många visningar.

Vem utav er spelar fotboll och i vilket lag?

Jag, Hanna är det som spelar fotboll. Jag spelar faktiskt i ett herrlag i italien, Inter.

Frågor emelie svarat på...


Varför började ni blogga?
- För alla tjatade så på mig och Hanna att vi skulle börja blogga för att vi är så underbara och roliga och Sveriges befolkning behöver få en dos av oss varje dag, vi är lyckopiller.

Till Emelie: Är det du som är Lady Gaga?
- Damn! Busted. Ja, det är det. Lady Gaga är bara min image, mitt alterego förstår ni. Jag har försökt undvika denna frågan men jag antar att jag inte kan det längre. Jag menar, jag vill inte skryta om att jag är Lady G, det finns tyvärr folk som är avundsjuka på mig för att jag är så känd och älskad runt om i världen.

Hur är ni IRL?
Elaka, bitchiga, dryga, fula, idioter osv.

Är ni bönder?
Ja riktigt gammaldagsa också. Vi bor på en stor gård med hästar, hundar, katter, höns, kossor och en minigris som sover i våra sängar och sitter tillsammans med oss vid matbordet. Vi har inga mobiltelefoner, ingen bil och ingen dator eller tv. Vill vi till stan så åker vi häst och vagn vilket tar ungefär 1 timme, har vi riktigt bråttom åker vi traktor. En gång i veckan besöker vi biblioteket för att sitta 30 min vid datorn och tar reda på vad som händer runt om i världen. Vi har inga leksaker utan får göra egna av kottar, stenar och pinnar.

Jobbar ni?
Att blogga är väl att jobba? Det är minst lika jobbigt och energikrävande som att jobba på till exempel Scan, dagis eller ålderdomshem.

Favoritlåt?
Vi gillar allt med Backstreet Boys. Och Älgarna demonstrerar med Voffisarna är en gammal favorit.

Följer ni någon blogg? I såfall vilken?
Ja, det gör vi. Vilken kan vi tyvärr inte tala om här (vi vill ju inte att alla våra läsare ska överge oss hehe) men jag kan säga att den bloggen är en riktigt pärla!

Favoritord?
Nug, smacka, diadamm, jumper, gottepåse, brallor, dojjor, tjorre, sälle, det finns så många att det skulle ta hela dagen att skriva upp alla.

Vad har ni för mobiler?
Vi har en Nokia 3310 som vi delar på. Jag har den en vecka, sen har Hanna den en vecka, sen jag osv.

också lite hat
hehehehh
1. folk som bara har ett enda ord i sin ordlista i huvudet
2. kyla när man upplever den, annars är det ok.
3. skolan. JAG HATAR DEN. give me lov NUNUNUNUNU annars gråter jag
4. outfits. man har inte på sig en outfit till skolan, NEJNEJNEJ. det är ett klädesplagg okej ? en tysha och jeans är ingen outfit omgggggggggg
5. att expo har ledigt idag. VI FÅR ALDRIG LEDIGT, livetärorättvist.se
6. vi har nattfotografering idag. vill jag det ? ne jag hatar fotooooo jag lär mig typ ingeeet baaaaajs
7. att eric inte kommer till mig förreneeennne om 100 år. :(:(:(:(:( jag saknar eric uuh
detta är inget inlägg att lägga ner tid på om man inte bryr sig om mitt liv vill säga hehehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0