världens bästa dag

Det är fredag imorgon. När det är fredag är allt bra!
Börjar med graf i tre timmar och sedan historia. Fett gött. Eller inte att jag har historia, för det är booooringggggg. Ungefär det tråkigaste ämnet som existerar, men men. Det är ju bra att ha... sen liksom... när man ska läsa vidare... typ i malmoe eller joenkoeping, eller något.
Nu blir det sovisa.
GODNATT HIHI
hej jag heter hanna maria och ska fylla 8 år.
jag ska tydligen le mer med tänderna. eftersom det inte ens syns att jag har haft tandställning,
ahlstroem bah, VAAA?!?!?!?! har du haft tandställning?!?!?!
och eliassen bah, ööhh ja, var har hon annars fått så raka tänder ifrån? det får man ju bara av tandställning.
och jag bah, DAAH.
Nu får jag sluta.
Hejdå pok

Kommentarer
Postat av: mamz

mycke pin för o vara fin

2011-02-04 @ 10:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0