Dag 1. hanna

jag är ju inte sämre än emelie så jag kör också den där dag grejen!
vi är ju två at this blogg lixxxx!!
---
Presentation

Hey y'all! Mi chiama Hanna Björnberg, jag är arton år gammal och bor i en gult tegelstensfärgad villa i skara. I det huset bor jag, mamma, 44, pappa, 44, Ida, 17, och Nathalie, 13. Jag går i samma klass som Emelie, alltså mp3 @ katedral. Jag går inriktningen graf och är rätt så bra på att rita i illustrator. På fritiden äter jag choklad, kör bil och spelar badminton + fotboll. Jag suger på fotboll.
När jag va liten älskade jag att bada, men det gör jag inte nu. Bara i havet, utomlands. Mitt favoritland och någonsin har besökt är Cypern, eller ne, Italien, eller Österrike, eller jag vet inte... Precis som Emelie så suger jag balle, (ursäkta uttycket) på matte, men jag kompenserar upp det genom att va jättebra på allt annat.
Jag skolkar aldrig och jag älskar fresh island dippen från OLW. Marabou mjölkchoklad med apelsinkrokant är gött. Jag har aldrig haft någon idol, men den snyggaste killen a live är Robert Pattinson. Jag tycker att Peter Jihde är gubbsnygg. Mitt hatord är LOL och det mest irriterande som finns är folk som smaskar.
Min sammanfattning är att jag är snygg och älskar livet.

Kommentarer
Postat av: Ahlström

Sammanfattningsvis en riktig Pang-brud, snygg, underbart, osv osv !!

2011-01-02 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0