dag 3. hb

My folks.
Mina föräldrar.
Dom som avlat fram mig.
Min paps heter Roger och mammiz heter Ritva. R&R Björnberg så att säga. Dom var med i julkalendern också...eller deras namn. Mina föräldrar är båda födda 1966. Mina föräldrar är gifta och har varit det i 18 år. Pappa är maskinmästare och mamma jobbar på ett kansli för en fotbollsklubb.
Pappa gillar att åka skidor, medan mamma helst ligger på stranden och pressar, när vi inte reser så renoverar vi hemma. Min pappa är tränare för skara badmintonklubb och mamma är bossen @ home.
Mina föräldrar gillar att äta oxfilé och dricka rött vin och titta på tvprogram, så som Bones, NCIS, The Mentalist, även CSI NY, Miami och LA förekommer på tvn. Dom gillar även normala program så som På spåret och Solsidan. Pappa lyssnar gärna på Iron Maiden eller något annat liknande band. Mamma tycker om att åka i sin lilla bil.
Mamma och pappa älskar mig och min lillasyster jättemycket och dom äger sönder alla föräldrar är världen.
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0