frågisar eller varå?

1. Hur gammal är du om fem år? Jag skulle gärna vilja skriva typ 23, men då ljuger jag. Eller vänta, det gör jag ju inte alls.

2. Vem var den sista du träffade? Nu låter det nästan som om jag vore död och blev intervjuad av typ Gud... Men så är ju inte fallet. I hope. hehe, ne men, det var väl mammut eller papput dårå.

3. Hur lång är du? 170-10+2,5 cm ungefär.

4. Vilken var den senaste film du sett? ehhh jag minns inte. typ... notting hill. jag älskar den.

5. Vem ringde du senast? min mammut

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "kolla bloggis då hehe" till hanna montana. inte miley cyrus alltså, henne känner jag inte...

7. Vad är dagens planer? 22 minuter kvar av idag. jag ska väl hänga på fejjan as usual.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos.

10. När såg du senast din mamma? Typ 20 min sedan.

11. Vilken ögonfärg har du? Grön? blå? Grå? kanske en blandning.

12. När vaknade du idag? först 06:00 och sedan 10:00 I think.

13. Har du någon gång hittat en katt? nej...

14. Vilken är din favoritplats? nånstans på en krog med en bärs i handen. eller typ, min säng.

15. Vilken plats föredrar du minst? 2 cool 4 school hehe

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? We'll see my dear, we'll see.

17. Vad skrämde dig som barn? att komma bort i mataffären.

18. Vem fick dig att skratta senast? grotesco

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nej? ja? kanske?

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbär

21. Sover du med eller utan kläder på dig? med klär'.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 st.

23. Hur många landskap har du bott i? ett.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? fyllan? menade du hyllan? nej jag har inte spytt på en hylla. vem gör något sådant?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? raggsockar.

26. Är du social? ja.

27. Vilken är din favoritglass? vanilj med krossad choklad eller vanilj med chokladsås eller daim

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa klär'

29. Tycker du om kinamat? kyckling, ris och sås är ok

30. Tycker du om kaffe? uh neeeeää

31. Vad dricker du till frukost? mjölk, vatten, juice

32. Sover du på någon särskild sida? vänster

33. Kan du spela poker? nej tyvärr

34. Tycker du om att mysa? fredagsmys

35. Är du en beroendemänniska?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? min bror :S:SS:S:S läskigt

37. Vill du ha barn? some day maybe

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska...

39. Har du någonsin åkt ambulans? ah, cool_girl_92

40. Föredrar du havet eller en pool? pool. i havet finns hajar. jag vill inte dö

41. Vad spenderar du helst pengar på? mat och kläder och krogen hehe

42. Äger du dyra smycken? kanske?

43. Har du någon gång testat narkotika? nej!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? ...

45. Vem är den roligaste människan du känner? många dårå

46. Välj ett ärr på din kropp? ett under min fot som jag fick när jag gick barfota på en strand och trampade på en snäcka.

47. Vad har du för ringsignal? nån random. typ samsung

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nä tror inte de.

49. Flirtar du mycket? heheheheheheeee....

50. Vart togs din profilbild för din blogg? ute

51. Kan du byta olja på bilen? absolut inte

52. Har du fått fortkörningsböter? nej, håller mig alltid till begränsad hastighet...

53. Vilken var den senaste bok du läste? nån kass

54. Läser du dagstidningen? varje morgon

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nesh

56. Dansar du i bilen? hur kan man dansa i bilen?

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? mixan

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hej jag är bäst

59. När var du i kyrkan senast? a long long time ago

60. Vad är din favoriträtt? chips och kakor och godis och allt fett


Kommentarer
Postat av: Mattan

Jag har en fråga, har du gjort lika många punkter som det finns bokstäver i det ordet, på frågan vad hade du senast i munnen?

2011-01-15 @ 21:00:54
Postat av: haniutans

HAHHAHA MATTAN!!!

2011-01-15 @ 21:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0