ok go

Fick sådan lust att blogga, men har lite bloggtorka (bloggtorka? fult ord men ok visst).

här är iaf lite grejer ni (kanske) inte visste om mig... hehe

- när jag var liten var jag väldigt envis och fick jag inte som jag ville så la jag mig på golvet och skrek tills mina föräldrar gav med sig
- när jag var liten hade jag tungan hängades utanför munnen (jag vet inte ens varför, den kanske inte fick plats?)
- jag har alltid haft en speciell relation till film
- jag tränade gymnastik i drygt 1,5 år
- jag har astma och är allergisk mot pollen, kyla, gräs, damm och pälsdjur.
- när jag var liten ville jag bli skådespelerska
- min pappa var den enda som fick knyta mina skor när jag var liten och dessutom vägrade jag att ha trosor som gick nedanför naveln
- mina favoritmusiker är kurt cobain och bruce springsteen
- jag är jättekräsen när det kommer till mat
- jag har aldrig blödit näsblod
- jag får nästan aldrig blåmärken



ok nu orkar jag inte mer
godnatt mina kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0