things i hate about facebook

Det finns saker, mer än vissa andra, när det kommer till facebook som stör mig mer än något annat.
Här kommer en liten lista på några av dessa saker;

- Farmville och alla dessa spel-förfrågningar. NEJ HADE JAG VELAT SPELA DET SÅ HADE JAG VÄL GJORT DET?! sluta skicka 10 förfrågningar varje dag för jag vill inte vara din granne och jag vill fan inte vara din granne mer för att du skickar tusen förfrågningar till för att jag inte accepterar.

- Facebookchatten. Ljudet, smilyserna, allting med chatten är irriterande. Och att det hänger sig i 5 år när någon börjar konversationen gör inte saken bättre.

- Evenemangsinbjudningar. Nej tack, jag vill inte komma och titta på din klarinettkonsert i borås.
Sluta skicka inbjudningar för ärligt talat bryr jag mig inte.

- Uppmärksamhetsfacebookare. "Jag älskar dig varför gör du såhär mot mig?!?! :'(" Ja, undra varför... eller "värsta dagen i hela mitt liv... :(". okej, vad tråkigt. not

- Facebookbloggare. "vaknade precis, nu ska jag äta frulle och gå ut med vovven ^^ senare blir det till att åka till kvänum och ikväll blir de nog film med älskling :P" va? jag slutade läsa någonstans mellan vaknade och precis.


Kommentarer
Postat av: you know who

älskar dig

2011-03-24 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0