IDAG ÄR DET MÅNDAG

YEAH BABY!!!! I LOVE MONDAYS!!!!! MÅNENS DAG. OHHH YEAHHHHHH. I LÖÖÖÖÖÖVE IT.
Tycker ni jag överdriver? Då skulle ni veta hur kuk dag jag haft (KUL MENAR JAG JU LOL, hade ju dock varit gött med lite kuk men men, not today. FÖRLÅT MAMMA och nu gick jag över gränsen igen...) ANYWAY min dag var kul för den började med att jag vaknade kl 7:00 med så fett hår att kungen hade gråtit om han hade sett mig. SEN har min monsterfinne inte gått ner ett piss över natten så jag va tvungen att ta foundation för att slippa få femton tusen avundsjuka blickar på finnen av alla trollis-bor. Efter det rullade allt på. Borstade tänderna utan att spilla tandkräm och cyklade iväg till bussaskrället. Väl framme i trollis gick allt smidigt och hade en ASKUL dag i allmänhet. ÄNDA till jag kliver ut bussen och inser att jag kliver ut i lidköping istället för skara?!?! hehhee just det... hunken nr 1 skulle ju hämta mig. (fnizz skryt <3) sen när jag kom hem kokade jag ägg skägg och åt och sen la jag mig i soffan som överdick (ojojojjjj övergick hanna, överGick. to much manligt in this inlägg LOL) och nu sitter jag la här och chillar med fett hår och foundation som säkerligen ligger gött i porerna nu och göttar sig så jag får mer finnar SCORE!!
I ALLA FALL. HOW FUN har inte min dag varit!?!??!??!?! nu ska jag svara på sms... om jag fått några... hoppas det... Hade inte fått några </3 _brokenheartedgirl_ signin' out
bjur på två pics.
KORT INLÄGG OCKSÅ. LOL
2 beautiful to be true
sista bilden=såhär gött är håret att göra med när det är fettttttt

Kommentarer
Postat av: josse EEE

hahaha jävla pucko vad jag älskar att läsa sånt här. nu kan jag somna gott. <3

2011-11-07 @ 22:05:13
Postat av: hanniepannie

hahahahaha du är helt störd!

2011-11-08 @ 11:36:02
Postat av: Ahlis

ÄÄÄÄLSKAR dina såna här inlägg detta gjorde min dag in school!! hahaha

2011-11-09 @ 10:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0