Bb

Big brother kan va det mest värda ovärda man kan se på televisionen, bbbbut I-I I like it! Längtar som f a n till våren och sommaren. Har tänkt hinna med så mycket och spendera så mycket pengar men får väl se hur det går!!
Först äre iaf min 20 års dag den 6 april ( tack mor och far för att ni valde att göra mig till ett vår-barn) SEN 20 års fest för mig och Kajsa typ den 21 april. 1-2 juni äre sunmerburst och den 2 fyller emelie 20 och då lär det ju bli fääääst också! Den 15 juni är det Johannas och min systers student (kommer gråta som ett barn) 26-30 juni = p&l och i slutet av augusti och början av september hade jag tänkt åka utomlands typ Cypern och London? Ge mig lite mer pengar, tack. Och gärna lite idéer på sommarjobb...
Pok hb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0