lilla jag på en pinne/på krogen

Här kommer ett fint minspel:
Ovanstående min gör jag när en ugly as shit kille ens sneglar åt mitt håll på krogen/stan/bussen m.m.
Ovanstående min gör jag efter the ugly as shit killen gått fram till mig på krogen och sagt "tja tjejen, heter du snygg i för eller efternamn?"
Ovanstående min gör jag när jag träffar en kompis jag inte träffat på aslänge @ the krog
Ovanstående min gör jag när jag ser a fine piece of boy/manmeat..... to be continued. mmhmmhmmmm
.......Sen kommer denna........... Då lämnar killen och jag ser ut såhär.............:
Ståendes i ett hörn. Full av skam och bara vanligt full/ful.
Sen slutar jag ändå upp med världens pudding som ser ut ungefär såhär:
Det var allt för mig ikväll.
Gonatt<<<<<<<23333<3<3<3<33<<33<3<3<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0