Ops

Hejhejhej på er

Vart lite taskigt med uppis idag, men jag har varit redigt upptagen hela dagen fram till nu ungefär???? Loreen vann. Gött. SUCK ON THAT DANNY, MOHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!

Inte alls överdriven.

Idag fyller min moder år. Hela 25+ som mina vänner sade igårkvällen dåra.
Egentligen är hon lite mer än 25+ men who sees the difference? Inte jag i alla fall. (hoppas på många presenter på my big day, där av the ass-kissing)
love you mama!

Anyway. Fick nyss reda på att killar tycker att det är tmi (too much information) när man säger att man har PMS? Bara för att man har humörsvängningar betyder det ju ej att the real deal har börjat än. What's up with that liksom?
HUR FRÄSCHT TYCKER JAG DET ÄR NÄR NI SITTER OCH GRÄVER/KLIAR PUNGEN DÅ ELLER? Och gärna luktar på det också, OCH BER OSS BRUDAR ATT LUKTA? Inte så att jag går runt och visar mina använda tamponger? Näe någe måtta fåre va på take!

Xoxo not so förtjust i pungsvett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0