#tjejgruppen

Visst äre la sköjj att gå på fest, MEN när man är tjej är det en del som behöver göras och en del val man står inför.
Jag ska lista allt vi behöver göra och vilka val vi måste göra:

Vi måste:
Raka benen och andra diverse delar på kröppa
Duscha
Smörja in oss med bodylotion för att inte riskera att vara torr som en öken
Föna håret/platta/locka
Sminka oss EXTRA VIKTIGT ATT smörja in med ansiktskräm innan sminket för annars måste man göra oooooom
Ta på deo ungefär 62927529202619262772 gånger för att inte lukta bajs
Parfymera sig lika många gånger
Spraya håret
Ta på sig kläder
Smycken

Detta är valen vi står inför:
Raka benen osv om man eventuellt får med någon hem/hänga med någon hem eller att ta risken att inte göra något och vara en hårig apa

VILKET SCHAMPO SKA JAG TA NÄR JAG DUSCHAR? Är håret gult? Måste jag ta silverschampo eller vanligt?!?!

Ska jag föna håret? Låta det självtorka och riskera fult resultat? Ser håret fortfarande flötigt ut så jag måste ta torrschampo? Uppsatt eller nersläppt?

Vilken foundation ska jag ha ikväll? Rouge eller solpuder eller lite av båda? Eyeliner eller kajal? Mascara på under och överfransar eller bara över? Ska jag böja fransarna eller är dom snygga ändå?

Vilken parfym ska jag ha? Ska jag lukta snygg, sexig och singel? Söt and wanted? Lukta äckligt så jag slipper ragg?

VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIIIIIIG?! Klänning? Kjol? Linne och jeans? Kan man ha shorts? Vilket linne ska jag ha? Rosa? För tjejigt? Vad ska alla andra ha?!?!?! Klänning. Ok. Jag har ingen jävla klänning...*sätter igång att sy en klänningjävel* Kan man ha dessa armband till denna jävla klänningen? Ska jag ha nersläppt hår nu istället? Ska jag ta bort kajalen?!?!

ALLT ÄR SÅ JÄVLA JOBBIGT

För killar är det typ:
Duscha
Klä på sig en skjorta och jeans/chinos
Parfymera
Ta lite vax


Kommentarer
Postat av: K

True story Hanna, true story!

2012-03-31 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0