W

Happ. Tisdag. Gamla hederliga tisdag. HATAR ATT HA TRÅKIGT. Då går jag bara och lägger mig fast jag är helt utvilad??? Borde duscha, men huden blir så jävla torr efter och jag orkar fan inte med torr, värkande, stram hud just nu. Märks att min goa vecka snart är på ingång, är så jävla grinig? Blir arg över NADA och lycklig så fort någon säger "hej Hanna, hoppas vi ses snart" eller liknande. Humörsvängningarna är från livsglädje -1000000 till WOHOAAAAAAA SNART JUL OCH FEST OCH TORSDAG <3333333 på mindre än en hundradel. PLUS en liten stjärna på tillvaron, man har konstant äckelont i lilla maggisen i flera dagar. So to all you boys, så här har vi det en gång i månaden. Klaga inte så jävla mycket över lite ont i huvudet eller stress på jobbet. Eller förresten, gör det!!!! För då får vi brudZ klaga också <3 HEJDÅ DÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0