Hej katt

Idag är det fint väder, man borde egentligen ligga och steka på en strand någonstans och jobba bort sin bonnebränna men istället sitter man i en liten håla och väntar på att få sova i sin stora sköna säng.
För det är what I am doing, jag känner mig som en sengångare, ni vet som Sid i Ice Age? Dock är ju han full av energi :S
HUR GÅR DET IHOP EGENTLIGEN?! JAG FATTAR INTE!!!!!!!
Btw så hatar jag när folk skriver massor utav "!!!!!" och "?????", jag tror faktiskt att man förstår innebörden utan att behöva överdriva x500, som min vän hanna är bra på att göra, men det gör inget för hon är söt ändå. hehe.
IDAG VAR DET FÖRSTA SKOLDAGEN, WIHO! not.
Det enda roliga är att man köper nya block, pennor, mappar osv, HELLO KITTY HERE I COME <3<3<3<3
Jag vet att alla kommer vara WB mig nu, (WB=WANNABE, HERREGUD KAN NI INGET :S) och köpa hello kitty saker så kom inte och säg att ni var HK-fan före mig för jag är hennes största fan, okej? Och tror ni mig inte så fråga henne.


Kommentarer
Postat av: hannis

2009-08-20 @ 20:42:59
Postat av: Amelie

hahahaha, emelie!

2009-08-21 @ 19:55:49
URL: http://amalaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0