efter regn kommer vi

nu va den pausen över

vi kunde inte hålla oss
eller jag kunde inte
vi fick hotbrev osv som vi inte kunde stå ut med
så aaa

lite hat på G kanske ?
yep

hat femtiotre.
jag hatar när man slår sig och också gråter man, också frågar någon. gjorde det ont ?
neeeeee inte alls, det va skiiiiit skönt och jag lipar för jag tycker det är så kul, glädjetårar du vet.
hat femtiofrya. jag hatar när man slår i huvudet och får en bula och den bulan är så stor så den skulle se ut som ett till huvud. och då kommer en och säger, men det va väl inte så farligt.
hat femtiofem. jag hatar tjejer som är ett huvud längre än mig, vad äter du, en människa eller ?
hat femtiosex. jag hatar när en nerv kommer i kläm vid hjärtat också står man och masserar brösten för att få bort det.
hat femtiosju. det är så jävla hatigt när man sitter och kissar i skolan också rycker folk i handtaget. då tänker man, OMG det är för fan rött på låset blindstyre. + att man ALLTID glömt av om man låste eller inte så då är man asnervös om personen som rycker i handtaget kommer se mig när jag sitter och torkar mig. ehhhe
hat femtioåtta. personer som ser ner på andra för att de inte väger 39 kg och är 17 år. det är snyggt med former, love handles, kött på benen och armarna. mer att älska u know. det är därför spinkiga tjejer inte har några killar. för du är för smal för att kunna älskas!!!!
hat femtionio. hur mycket hatar man inte när man längtat efter ett tvprogram hela veckan också kommer man hem, väntar på programmet på tvn och upptäcker. MEN JAHA, vad kul. ishockey modo- rögle ist. vad kul.............

Kommentarer
Postat av: Isabella

hahaha hat femtiosju är KLOCKRENT!

2009-11-09 @ 21:43:59
URL: http://radioregn.blogspot.com
Postat av: Moa

jag har nu påkommit en ny kommentar till er blogg, precis så som på facebook. Men här kan man både GILLA och OGILLA!



moas kommentar: GILLA

2009-11-09 @ 22:05:01
URL: http://moake.blogg.se/
Postat av: emelie

HAHAH SÅ JÄVLA BRA!!

jag gör som moa!

GILLA

2009-11-10 @ 07:04:39
URL: http://readmycareface.blogg.se/
Postat av: Josse A

GILLA

2009-11-10 @ 11:15:05
URL: http://josefineahlstrom.blogg.se/
Postat av: Sofie

GILLA

2009-11-10 @ 16:22:26
URL: http://silvercykel.blogg.se/
Postat av: kajsa, oj jag menar åsa, omg vi är så lika, blandar ihop oss hela tiden.

Love it! tur för er att bloggpausen är över. vi överlever inte utan readmycareface.

2009-11-10 @ 17:21:36
Postat av: Josse E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag älskar hatlistor ;GG;G;G;G;G;G;G;G

2009-11-12 @ 13:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0