hatblogg?

Detta känns lite som en hatblogg, men jag gillar't.


En sak jag inte förstår mig på är när man säger något, till exempel "jag bryr mig inte" och så får man svaret "bryr du dig inte?". Jag vet inte då om personen i fråga är döv eller bara dum, jag sa ju precis att jag inte brydde mig så varför fråga när man redan vet svaret? Eller, "jag köpte den där tröjan" och svaret blir "köpte du den?" Nej. Jag sa endast så för att jag tyckte det var kul.
Något annat jag hatar är när man hittar några skitsnygga skor till exempel och så tittar man på prislappen och plötsligt var skorna inte lika snygga längre och man går ner i en pengadepression och undrar varför man inte är rik.
Sådant gör mig ledsen i ögat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0