nävär elleh?

1. Jag tänker inte äta McDonalds något mer.
Höll på att dö av hunger, åt donken och fick någon svart sörja(!!!!!) i en av mina chicken nuggets, plötsligt var jag inte hungrig längre.
2. Jag vb-vägrar. Ni är så jävla dåliga, JÄVLA DÅLIGA på att ge positiv respons. Antingen kommenterade ni inte vår vb för att ni 1. Är lata. 2. Tycker att den var dålig 3. Tycker att vi är retards 4. Skäms.
3. Jag är sjuk. Är det kul? NEJ. Varför finns snor? Det finns ingen som gillar det ändå.
4. Varför skriver 88:or "sexig ;)", "snygg <3" "msn? (A)" osv till små 94:or på bdb? Antingen är det för att de tänder på småtjejer, inte kan få någon i sin egen ålder eller tror på allvar att de faktiskt har en chans.
5. Varför har alla långt vackert hår utom jag? Varför varför varför?
6. Utväxt. Varför ska det vara så fruktansvärt jobbigt och tråkigt att färga håret?
7. Fett hår är en bestraffning, varför finns fett hår? Ingen vill ha det, det är inte snyggt, ingen gillar det och det gör inte världen till en bättre plats.
8. Trasigt hår. Alla vet att har man klyvna hårtoppar måste man klippa håret för att det ska växa, man ber frisören att TOPPA, resultatet blir 5 cm kortare hår.


klyvna hårtoppar <333<3<3<3<3<3<33<3

Kommentarer
Postat av: Isabella

jag skulle tippa 1. att vi är lata

2009-11-16 @ 21:50:42
URL: http://radioregn.blogspot.com
Postat av: Josse A

Tycker du ska ta och bli frisk nu :)

2009-11-16 @ 22:30:42
URL: http://josefineahlstrom.blogg.se/
Postat av: hanna

lata skitkorvar är alla.

hur kul är det att kommentera sin egna blogg ?

lägga ner bloggen soon.

aaa

sug på att du är sjuk och att du inte är här

aaa

skitkorv emelie

2009-11-17 @ 12:36:18
URL: http://readmycareface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0