(o)gilla

Vi gillar när vi har bra statistik. gryyyyyyyymt



Ogilla;
1. När man somnar på tåget/bussen. Man vet inte om man snarkar, gör nån ful min, prata i sömnen osv.
Det är kul när andra gör det men inte när man själv gör det. Bara pinigt.
2. När man tvingas sitta bredvid någon på bussen eller tåget som man inte känner och man vågar inte titta ut genom fönstret för då tror personen att man sitter och stirrar på den.
3. Utländska läkare. Jag hade en dansk läkare en gång, förstod jag vad han sa? Knappt. Han skojade och frågade mig om jag hade mina egna halsmandlar, jag fattade inte vad han sa och svarade "hehe nej" och han frågade "vems har du då?". Då vill man bara gråta.
4. När man berättar ett skämt och ingen skrattar förutom en själv. "Eh eh...var det någon som gjorde läxan eller?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0