hus

Nu vet jag att jag har ett hjärta för det brast precis.
Nej, men jag gick in på statistik och hade höga förhoppningar om att antalet besökare skulle ha ökat något, jag blev besviken. NI ÄR DÅLIGA PÅ ATT BESÖKA VÅR JÄVLIGT BRA BLOGG.
Jag vet vad det handlar om, ni är avundsjuka. Avundsjuka för att ni inte har en lika fancy blogg som jag och min kära Hanna har. Det är okej, avundsjuka känner vi alla någon gång och jag vet att ni antingen sitter och skrattar åt det här eller får dåligt samvete, det är bara en försvarsmekanism för att ni inte vågar erkänna att ni faktiskt älskar vår blogg och önskar att ni var oss. Jag menar, vem gör inte egentligen? Hej självförtroende. HEHEHEHE.

Människor tar allt så seriöst, snälla, det finns något som heter IRONI och SARKASM men det finns också något som heter humorbefriade människor.
We don't like that.

NU SKA JAG SE PÅ HOUSE
he's gubb-snygg hehe
tjarå


Kommentarer
Postat av: bögtiger

Eran blogg är kickass som fan!

2009-10-07 @ 01:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0