katarena eller HAHAHA jag menar katarina

nu har jag och emelie tråkigt
vi har så tråkigt att vi somnar
VAD SÄGS OM ETT QUESTIONMOMENT = frågestund för er som rent av är korkade
ni får fråga vad som helt och hur seriösa och oseriösa frågor som helst. skriv bara det som kommentar så svarar vi på frågorna så jävla gött vi kan. jaja.


update:
kom nästan försent till svenskan fick sitta framför z, ticsboy och hängläppen !!! omg inte kul /sadface
sen på rasten förklarade jag för oss icke matte b;are att sofies, lousies och åsas nycklar var olika personer. dö kul azzo
på sista expo lektionen (som vi g;are hade och e;are hade alltså slutat) så missade BAJSERA BUSSEN. en del uttryck som, halellujah, HAHAHAHAHA, klant och fan va kul kan ha passerat våra munnar.
vi fick därför prata med vår älskling och höra när hon välte ut alla saker på bordet i utstlänningshallen. bajsa kan allt.
fast jag och åsa gjorde en film. den är värd att titta på.
blir du vän med mig på fb så finns den där, förbannat kul.
ehhh ja




ni kke vill sjunga
för er som inte kan engelska tiiiep

Kommentarer
Postat av: moa

du kan ju bara ana hur mkt jag saknar dig då.

2009-10-06 @ 20:28:30
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: hej

jag hittar inget filmklipp på din fb som är nytt

2009-10-06 @ 20:44:45
Postat av: såsera

Hjälp vilken expolektion! Hallelujah på att bajsa välte ut massa saker och missade bussen! Och videon - heeej katarena är en given succé!

2009-10-06 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0