kisselin

jag blir så trött.
när du är 15, 16 år. då säger man inte "nu blire in i dimman" det heter inte in i dimman, man säger inte in i dimman dumma fjortisar. ni blir fulla, VARJE HELG och vaknar bakis, sur och baggig. sen tänker du för dig själv, jag ska aldrig mer supa. bullshit in i trästammen (huvudet) kan jag säga !!
det är löjligt att skriva varje fredag och lördag på sin facebook status "röj ikv", "ikväll blir det fest i stugan", "in i dimman med blabla", "supa supa supa" osv. sen dagen efter står det "fan va mycket det blev igår", "haha, kommer inte ihåg något från igår", "igår var awesome, idag mår jag dåligt", "bakis är alltid lika gött". osv osv osv (finns mycket mer)
man skryter om att man är bakfull, HUR JÄVLA HÄFTIGT ÄR DET ELLER. du fattar inte nu att du förstör typ din framtid med att dricka. för går man samhäll är man ju redan så smart så man måste ju supa bort några hjärnceller.
tråkigt att ni är de enda som inte fattar att det är ni som kommer sitta på en parkbänk och ha ett smenknamn, typ "kisselin" eller "bakisolle". så bitchlooka fan inte mig i skolan för att jag inte dricker mig full varje helg eller är på alla fester. för det är inte jag som kommer vara söndersleten sen. :)

hej fjortis hej fjortis hej jävla fjortis

Kommentarer
Postat av: emelie

bra hanna

detta är rätta takter!

2009-10-31 @ 00:35:22
URL: http://readmycareface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0