tankar eller tankar ?

allt har sitt slut, and so have I
jag har tänkt på detta länge, det har liksom funnits i mina tankar varje dag, i princip
jag har liksom undrat, funderat och diskuterat med mig själv om hur livet skulle bli
hur det skulle se ut, eller finna sig, hur andra skulle reagera eller tycka
vad som skulle säga och hur jag skulle bli betraktad
skulle mina vänner fortfarande finnas som ett stöd eller skulle de försvinna
skulle de kanske sluta prata med mig, eller bara titta snett.
slänga dit en dum kommentar ibland eller kanske bara sluta helt.
låstas som att jag inte finns i deras ögon
det har jag gått och tänkt på
och hur skulle mitt liv påverkas, skulle jag behöva gå till skolan istället eller skulle mina andetag bli grovare
alltså, jag undrar för mycket. hur skulle det egentligen påverka allt
skulle jag kunna fortsätta vara så hejdlöst, oförklarigt, fantastiskt störtkär eller skulle allt bara försvinna mitt framför ögonen eller ah, hjärtat
detta börjar se ut som en meningslös text, men icke.
den involverar mitt liv, vilket inte alls är meningslöst
och nu undrar ni säkert, MEN SÄG VAD DU TÄNKT PÅ
och saken är den att det jag funderat, tänkt och funderat lite till på,
är om jag ska bajsa nu eller imorgon ?


bjuder på några as heta och sjukt seriösa bilder medan vi alla funderar












än bild sejer mer en tusän ord åck jag har fäm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0