maggen

"jag har tio st tår"
JAHAAAA read my careface för fan asså.
ibland blir man bara så ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
bryr jag mig ärligt om vad du pratar om just nu, ehh nee!!
shut up, snälla.
jag vill bara PÅMINNA ALLA OM ATT DE SOM INTE GILLAR BLOGGEN BEHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVER JU INTE LÄSA.
men HAHAHA vem gillar den inte ? liksom, den är bäst.

jag funderar på hur man blir rolig, är man född till det eller blir man bara det av att man är med roliga personer
jag tycker iaf det är roligt när mamma kastar ost på mig, eller när man stavar fel.
parin, sneare, marai, maggen osv.
seriöst, finns inget som är bättre än att skratta
inget.
eller jo,
jag

btw, vi vill ha kommentarer, annars gör vi som alla kändisar och kommenterar våran egna blogg och gör egna hatbloggar.
man blir så mycket bättre om man har en hatblogg eller ens får hat kommentarer, det bara blir så mkt roligare. dessutom tänkte jag på en sak, brukar du blocka folk på bdb ? bara nyfiken

Kommentarer
Postat av: brynte_girl92

HAHAHAHAHA HANNA

2009-10-01 @ 08:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0