vi älskar dig

tack för att du skapar musik, du får mig att känna mig mer levande med det du levererar.
Lite videor från igår när allas vår Håkan Hellström var på Liseberg.
Alla ni som älskar honom, ni är inte ensamma för en sekund.
Det va mer än jag, emelie, kajsa, louise, helena och eric där igår, tro mig!


emelie skriker detta när två låtar spelats och Håkan pratar och alla är tysta.
"SPEEELA HURRICAAAAAAAAANEEEEEEEEEE!"
och tänk för det gjorde han ♥



känns ingen sorg för mig göteborg gjorde verkligen allt, när alla grejer kommer upp i luften.
seriöst, då va man glad att leva.



"sluta dröm ljuva livet, du kommer aldrig va med om det."
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0