Aug. 5, 2010

Hey yooooooooou - uooooooooooy yeh
Jag har tagit massa snygga cambilder!

Känner mig lite som kenza. Nej, kinsa ursäkta hjärtat........(bortsett från att jag inte köper 1905434321 skor varje vecka)

So here goes.
Kanske ska svara på lite frågor som ni söta läsare ställt också.
who knows?

inte jag iaf....

uuuh.... jag har tråkigt.
har läst i bästeboken precis och den gör mig lycklig, dock har jag läst bästeboken för många gånger. (körkortsboken)

hoppas emelie snart skickar sms till mig..... ♥

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOO!!

OBS! Bilden är ej arrangerad.
Älskar dig mobben. Du är bäst. ♥

Jag är också bäst. Jag är som pippi - as strong as hardwood.

Snygg tröja jag har köpt va?
Gina såklart :) hehehhehehehehhe

olala

Klär endast en skönhet som mig så passa er från att köpa en likadan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0