hiiihi

lite schoolfact


Teknik: 99% svettiga killar som sitter framför datorn 24/7
Samhällare: Folk som tyckte Grundskolan var så satans kul så dom bestämde sig för att gå 3 år till.
Natur: I princip som samhällare, fast de skryter oftast om att dom är smartare än samhällare.
Barn och Fritid: BARN UTAN FRAMTID!!. Blir en dagisfröken och får torka småbarn/gamlingar i röven.
IB: Folk som gillar engelska och grundskolan så sjukt mycket och de slutar med att de bor i Nigeria och gör iprincip de BFarna gör, fast IBarna skryter så helvetes mycket om att de går IB och alla av de luktar svett.
Alltså är IB en linje med teknikare, samhällare, naturare och bfare.

Äre inte lite bättre att gå media ? Jo.
MP2 shalalallaalaaaaaaaaaaaaaaaaaa






en liten bild på min eric ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite avis mot studar? hahahahahahaha aaaa

2010-01-06 @ 19:08:28
Postat av: hanna

Ja det är sjuuuuuuuukt!!!!! Kan inte hålla mig i skinnet av avundsjuka! :O

2010-01-06 @ 22:11:35
Postat av: Anonym

hahahahhhhhhhhhhhh :D så rätt hannaa :D

2010-01-07 @ 11:48:37
Postat av: idiz

visste inte att du tyckte så om mig, jag vill inte vara som en samhällare! de är inte snälla

2010-01-08 @ 17:50:47
Postat av: mamz

Lilla idiz, hon är bara såååå avis

2010-01-09 @ 10:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0