a hatelist, yep

Hatlista är jag sugen på...någon mer?........någon?

aaaaaa

BRA


hatlista
1. Folk som har så dålig attityd att man vill kräkas på dem.
2. Emelie för att jag inte träffat henne på 100000000 år.
3. Serier som bara slutar vips vad det är.
4. Låtar som är så sjukt bra att man lyssnar på dom hela tiden, sen blir dem uttjötade och då hatar man helt plödsligt låten som förr var hela ens liv.
5. Och för att prata om detdär med musik....... Jag hatar när man gillar en låt, också säger man till sin pojkvän, "åh detta kan vi ha som Vår låt" och sen när förhållandet tar slut så är låten as kass...........
6. När man pratar om något som är skitviktigt med sin kompis också går en snygg kille förbi och man slutar prata om detdär skitviktiga och när den snygga killen passerat så har man glömt av vad man pratade om.



Glöm inte av att visa varandra some looooove.
Jag ska nämligen pussa lite på Eric nu.



hugs&kisses ♥



Kommentarer
Postat av: Lexie

tack så mycket :D

2010-03-26 @ 23:22:27
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: emelie

:((((((((((( </3

2010-03-27 @ 00:15:26
URL: http://readmycareface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0