I <3 våran favvisblogg

Nu har jag och Åsa gjort en sensuell dans till våra älsklingar timotejs låt kom.
Ärtan filmade och Åsa bröt ihop. Det var lifvet!
Ärtan har lust att festa, hon är allt en riktig partyprissa hon!!! ♥♥♥
Ikväll ska vi mysa med girlsen, alltså dom som jag gick i samma klass som innan jag hoppade av skolan. alla kommer utom en viss person. Men hon går inte här längre så det doesent matter. OK?
Det är fredag och det är paaaardey in the classssrooooom!! OK?
Vi längtar till stockholm, och till lovet. HALLELUJAH!
OM det är någon mer som vill ställa frågor som gör det för vi är typ som ett orakel som vet allt. Känns som att vi börjar bli lite som "fråga olle" istället för "fråga readmycareface" hihi. ♥
Tänkte bjuda på dagens mediekommunikationsoutfit, men det finns ingen kamera på denna dator så jag dissade det. Vi älskar att ha lektion, vi utnyttjar alltid lektioner på bästa sätt, med facebook, våran favvisblogg, danser osvosvosv. LOVE IT!
Dagens låt: om du vill bli min fru - drängarna. Omg alltså, jag tröttnar aldrig på den. Den är so out of time!
Dagens tv-serie - Plus och uppdrag granskning. Eller eh, ne juste, vi går ju inte tråk-IB eller stenseriösa-natur!
Dagens riktiga tv-serie blir nog katjakaj och bentebent. Alltså den är så verklighetstrogen och den är så givande!
Innan brudsen kommer ska jag hälsa på min morfar, här är ett foto på han sen i somras. hihi!
Föresten kom jag nog på att jag har glömt att visa er mina nya bloggdator! Här är den iaf, pappa står bredvid, han gav mig den i julklapp. TACK PAPPA!! ♥
Kisses♥ // "Hanna"

Kommentarer
Postat av: ärtan

i love to party, haha. partyprissa <3 din pappa är gubbsnygg

2010-03-12 @ 17:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0