F&S

Frågor och svar alltså... shit.


Om dig:
Vad heter du? - Emelie Kristina Bryntesson Engström (nu kan alla stalkers gå in på eniro och söka på mitt namn och hitta min adress)
Hur gammal är du? - 17.
Hur lång är du? - 180 cm. (det gör väl inget om man överdriver med några cm)
Vilken hårfärg har du? - Jag har ingen eftersom att jag blekt bort all färg.
Är du nöjd med ditt utseende? -
JA, jag är så snygg att jag svimmar varje gång jag ser mig på bild och i spegeln.
Vill du ändra något angående ditt utseende? - Behöver inte ändra något, jag är perfekt.

Kärlek:
Har du någon pojkvän/flickvän? - Inte vad jag vet.
Är du kär? - Är kär i allt och alla.
Har du någon på G? - Nej jag har ingen som börjar på G.
Har du strulat? - Nej, man får aids. Eller herpes.
Är du olyckligt kär? - Nej.
Är du oskuld? - Ja, jag väntar tills jag gifter mig.

Mat/dryck:
Favoritmat? - Tacos, donken, pizza, chips, glass, kakor, godis. Allt mixat tillsammans alltså, så man slipper tugga. Får lätt kramp i käken.
Äckligaste maträtten? - Allt som inte är fett.
Äter du mycket/ofta? - Ja. Biggest Loser here I come.
Vilken är din favoritläsk? - Gillar inte läsk. Men jag gillar Cola.
Favorit energidryck? - Dricker inte sådant skräp.
Gillar du sushi? - Jag vet inte. Kommer aldrig få reda på det heller.

Vänskap/Kompisar:
Vem är din bästavän? - Berit.
Varför är hon/han din bästavän? - För jag älskar hennes röda jacka, hennes fotolektioner och hennes klingande ljuvliga skratt som smittar av sig på omgivningen.
Älskar du hon/han? - Mer än min familj.
Hatar du någon just nu? - Hatar? Jag ogillar med stark passion.
Vem hatar du? - Alla som inte läser vår blogg.
Har du många vänner? - Om jag har, hinner inte med alla. Dom är fan överallt!!!

Övrigt:
Hemmakväll eller festa? - Varför välja när man kan kombinera?
Pojkvän eller kompisar? - Bro's before hoes.
Kissie eller Kenza? - Tror det blev stavfel där, du menade nog kissa och mensa*
Facebook eller msn? - Föredrar skolan.

Kommentarer
Postat av: hästen

Jag älskar eran blogg, ni inspirerar mig jättemycket <3 ni verkar vara så fulla av självförtroende och så. Jag har en fråga, varför är ni så snygga? Vart köper ni era kläder? Hur många läsare har ni per dag?

kram på er

2010-05-13 @ 20:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0