OBS

Tja fanz
På blogg.ses hemsida står det: Frida bloggar om skönhet. Läs hennes blogg NUUUUUUUU!!
Jaha känner jag då... Jag bloggar om mig själv, alltså om skönhet! Hehe. Såååå... Varför får inte rmc vara med på framsidan????

Men men. Igår va det fest som fan. Sov på bortaplan (hehehe mums) och vakande med äckligaste huvudvärken kl åtta. Väckte herrn som också hade en huvudvärk som heter duga och vi chillade till en film och somnade igen och vaknade pigga och glada!! :)))

Igår va iaf GRYM KUL!! Älskar mina fina kompisar, vi är fan bäst på fest!!!! Känner typ, stackars er som aldrig får festa med oss! Hehe. Skryt<3
Jag älskar även att gå ut i skara när man känner så många och man bara minglar, shottar och kramas med alla??? UNDERBART. Jag har dessutom ont på ställen jag inte borde ha??? Men älskar det ändå!! Älskar allt just nu. Åh.

Btw. Lyssnar på fest-musik och taggar till nyår. Bara fem dagar kvar! ;);)

Nä nu ska jag sluta skriva. HEJ KORT INLÄGG!!
Här kommer bilder från igår.
// hb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0