hallå där

Nu ska jag lista saker som jag är glad över idag.

  • Historieprovet idag gick bra (eller?).
  • Efter flera dagars tjat och lovord om att "idag ska jag äta Mcdonalds" tog jag äntligen tummen ur och faktiskt gjorde det. Det finns inget mer att säga än att det var himmelskt.
  • DET ÄR FREDAG!
  • Jag har kommit på hur man sparar batteri på datorn (ett knapptryck och så viiipzz).
  • Jag installerade sims på min dator.
  • Jag gick till skolan även fast att jag har ont i magen (bra emelie!)

Saker som jag inte är så glad över.

  • Jag gillar inte pattes blick. Dessutom kollade han på min "tröja" och frågade vad det var för något på... jag vet nog vad han egentligen spanade in.
  • Jag spelade sims i 1 timme sen avinstallerade och deletade jag det från datorn.
  • Jag har ont i magen.
  • Jag har inget godis.



jorååsåatteh... det var väl det. hehe, det är ju en dag imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Mattan

dax att tänka på refängen ;)

2011-01-14 @ 23:51:00
Postat av: Mattan

refängen hoppas jag att jag skrev xd

2011-01-14 @ 23:51:42
Postat av: Mattan

se så rätt jag hade :D

2011-01-14 @ 23:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0