17: någonting

Min dag har varit jätte slapp, har solat i vårt solarium (ja, jag är rik. stenrik också!)
Hur har er dag varit?
Nu är det bara hannispannis som skriver, 'cause me and emelisan kan inte vara varje dag. OKEJ ?!?!?!!
Jag gör en update åt henne med, hon färgar håret just nu. Man måste ju vara fin inför skolstarten och alla snygga killar hihihihiih älska 93:or, dom är så snygga. DAMN liksom.
Emelisan som bara jag får kalla henne har ju blont hår, inte blonDt som alla skriver.
 Att ni inte ens kan söka på google för att få fram rätt ord ;s Nu får jag nästan surhetsdyslexi, visste ni dessutom att man kan få massa olika dyslexier ? Tex. Sorgdyslexi, arghetsdyslexi, stressdyslexi, jaa whatever.
 AJA, imorgon firar jag och min underbara pojkvän 2 månader tillsammans. Jag letar inte efter uppmärksamhet, jag har redan så mycket. Jag vill bara ha ert "naaaaaaw".
Bjuder på en real facelook sen också.

GREAT ! Jag tappade ett av mina örhängen i tvättstugan nyss så jag va tvungen att leta efter det, det va därför det tog lite längre tid att få en facelook. Fast det märkte väl inte ni något av, hahahah!




en fl, vem sa att dom va tvungna att va från idag?

Kommentarer
Postat av: emelie

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw

2009-08-18 @ 17:53:04
Postat av: Eric den snygge

Imorgon blir det fett mycket mys med dig snyggish <3

2009-08-18 @ 18:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0