Svineflue? Euw no!

Tjatja bloggeeeeeen.
Nu är det inte hannis som skriver, hon har ju ett liv från vissa andra, you know, ehehe.
Idag har jag, the one and only emelie ofc, lekt med rödtotten M.
Nice? you bet it wazzzz.
Imorgon börjar skolan, MP2 here we come!
Hanna börjar mp2g (G-klass, lite komiskt) och jag börjar mp2e. Vad är skillnaden?
Skillnaden något jag inte vill spendera min värdefulla tid på att förklara, ni får helt enkelt leva med det.
Kan ge er en ledtråd; Expo & Graf, vet ni inte vad det är så är Google.se er bästa vän.
Google makes you smart and photoshop makes you beautiful, ja, ni ser ju bara på mig! Skämt åsido hehe...
Dessutom känner jag mig sjuk, ni vet huvudvärk osv.
Svininfluensan here I come? GUD JAG KOMMER DÖ!!

Nu ska jag i allafall göra mig i ordning för morgondagen, vi tjejer måste ju se bra ut, man kan ju inte se ut som en och en annan trashhora. Morgondagens outfit bli foppatofflor och mjukisbyxor, mys! < - - You wish, don't cha?
It's never gonna happen sötnosar!

Puss på er alla söta läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0