battlefield

Gött kött med onsdag, det betyder att det snart är helg igen!!!
Jag hade bara en lektion idag, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmgött. (som en jag och emelie beundrar säger)
Mopare är snygga, yes det är a fact. Synd för er som inte går på katedral eller ens vet vad mopare är. Ni har tyvärr gått miste om a piece of hot manmeat.
Jag tycker faktiskt att det är OK att vara snygg.
2 bad 4 you att ni inte ens är lika snygga som mig och emelie, men inget vi kan göra något åt. Föds man som en skönhet är det bara att tacka och ta emot.

Vi har förresten upptäckt att vår favorittjej har börjat blogga igen, you go girl. btw, vi kommer härma dig sååååååååå mycket nu. Typ kisse och paow style. PUSS PÅ DIG PINGLAN!

Skrytmoment:
1. Jag ska kolla på idol i gbg på fredag, känn på den losers
2. Jag har världens snyggaste kille och det är faktiskt sant. Jag kan ju inte vara så dålig heller eftersom de tjejer han har varit kär i eller varit tsm är skit snygga. Mjauuuu på mig. HEHE
3. Idag har jag varit storasyster i 16 år.
4. Jag har spotify på min dator. (HAHAHHAHHA, vem har inte det omg?)
5. Jag får skjuts till skolan typ 1 dag i veckan. Deru.
6. Mitt rum är sexigt
7. Jag är mörkrädd, fast jag är snygg ändå.
8. Jag har värmegolv i mitt rum. Bara delar av det, men ändå.
9. Jag är snygg
10. Jag är snygg

(efter nr 3 hade jag typ slut på skrytisar.) hehehe men det är OK


kramz hanniz

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAHAHAH fy fan vad jag skrattar nu

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmgött

2009-12-02 @ 20:56:56
Postat av: ärtan

haha, härmahärmahärma <3<3<3

2009-12-03 @ 10:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0