dizz

hej
ville bara säga att igår var grejt hehe jag gillar calle han är så söt
erik är helt okej också, det va coolt när hela skandinavium stod upp efter han hade sjungt någonting hills pappa gillar iron maiden så han ställde sig upp redan i början av låten och en fjortis bakom blev sur då. HAHA fu biatch

diss!!!
1. asså, vad är grejen med paljettklänningar, paljettvästar, paljetttröjor och paljettmössor. jag hade en paljettmössa när jag var liten, typ 8 år. inte 35+. det är lite trash att bara ha på sig en paljettklänning och nylonstrumpbyxor. men vill man hänga ut sig som en lite slampis på fezter är det väl OK för mig....

2. varför har man på sig festkläder till skolan ? varför går man med värsta PALJETTvästen, en skinnliknande klänning och strumpbyxor i skolan och skit översminkad ? snälla förklara det för mig jag kan inte fatta. ingen tycker du blir snyggare för att du går runt i partykläder på en tisdag.

3. fjortisar som lipade när erik hängde löst i idol TROR NI SERIÖST HAN ÅKER UT MOT TOVE ? hahahhaha, yeah right

4. stress, hunger och huvudvärk. det är inte trevligt att leva när man upplever dessa saker samtidigt.


tjarå

Kommentarer
Postat av: Thilda

2009-12-05 @ 22:01:58
URL: http://ttthilda.blogg.se/
Postat av: Thilda

haha det var sjukt fult xd

2009-12-05 @ 22:02:13
URL: http://ttthilda.blogg.se/
Postat av: Josse a

hallihallå jag har en paljettklänningar :(

2009-12-06 @ 21:04:13
Postat av: Josse a

hallihallå jag har en paljettklänning :(

2009-12-06 @ 21:04:40
Postat av: idiz

run to the hills heter den :) erik är bääst!

2009-12-12 @ 20:33:00
Postat av: idiz

den heter run to the hills :D erik är inte bara ok han är bäst! calle är också bra :D

2009-12-12 @ 20:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0