grej of the day

Nu har vi nått the most hating grej of all the hate som finns.
TRALALDAMDAM
det är......................

När man använder kommentarfältet på bloggen som msn eller diverse liknande.
Ett exempel:

Jag går in på moake.blogg.se och skriver en kommentar om det hon skrivit på sitt inlägg och hon svarar på den kommentaren i på min och emelies blogg på något av inläggen och så svarar jag på den kommentaren på moas blogg också fortsätter det så. Då ser det ut som om både jag, emelie och moa är skit populära som har massa kommentarer, fast det egentligen är en jävla konversation. DET ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ STÖRANDE!!!!!!!!!!!!!!! SNÄLLA JAG BER ER SOM GÖR DET, SLUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Ni har aldrig hört talas om sms, msn, mms(då kan man ju skicka nakenbilder på varandra också, smart va?), ringa, eller kanske TRÄFFAS? Ne, tydligen inte. Ni är väl mobbade och inte har några andra vänner än internetvänner och de bor i Korpolombolo. Sadface, aja. Iaf, sluta. OK?

Kommentarer
Postat av: emelie

BRA HANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-28 @ 09:09:19
Postat av: moa :D

hihihih, jag är bäst :D

eller jag fattar inte, men vi skriver inga konversationer :D fast det är ju ett ex, och om man verkligen vill att alla ska läsa så självklart så använder man mitt namn, liksom, daa? jag är ju bäst? :O

och hanna det är döden dag idag, en död dag, dagen är död....

2009-12-28 @ 17:03:34
URL: http://moake.blogg.se/
Postat av: hanna

moa, det är klart som fan jag använder ditt namn. då läser ju alla och tycker det blir skit intressant då liksom. moa kedner är bezttttttttttttttttttt!!!!!!!!!

dagen är död. många dagar har varit döda dagar :(

hanniz saknar moiz tiiieep.

2009-12-28 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0