jak

Hanna gjorde en presentation av henne DÅ KAN VÄL JAG GÖRA EN AV MIG OCKSÅ DÅ

Jag heter Emelie, inte Emilia eller Emma, mitt efternamn är Bryntesson och inte Bryntsson eller BryntEsson(betoning på E) som en del säger. Jag har en tvillingbror som jag inte alls är lik, han har orange/rött hår, fräknar, är både längre och smalare än mig och har blåa ögon. Vi, jag, mamma, pappa och min bror alltså, bor i en lägenhet, huset är rosa, vi har två hundar; Oliver och Sixten. Jag brukar kalla Sixten för bebbelito osv. Jag har 4 syskon fast bara 1 hel men jag ser alla som mina helsyskon. Hehe. När jag var liten grät jag hela tiden, jag kunde bara ha trosor som gick ovanför naveln, min pappa var den ENDA som fick knyta min skor, fick jag inte som jag ville så skrek jag och la mig på marken och sprattlade, jag kastade ett kastrullock eller va de nu va i min brors ansikte, han har ett fint ärr där nu, jag hade alltid tungan utanför munnen, jag sjöng hela tiden för min systers kompisar, jag hade jättelångt hår. Jag har två systerdöttrar och en brorsson. När jag var liten så hade vi en tax som hette Micke och en underlat som hette Molle, sen dog dom. Sen köpte jag en hamster som hette marabou, han var grå och inte brun och jag längtade så tills jag fick säga att "idag ska jag hem och städa marabous bur" till mina kompisar. När han dog blev jag jätteledsen fastän att jag knappt aldrig lekte med honom förrän i början. Egentligen tänkte jag döpa honom till petronella men det var en kille så han kunde inte heta det tyvärr. Jag gillar kakor och ostbågar, inte tillsammans dock. Jag är från lundsbrunn, flyttade till skara när jag var typ... 4 år eller ngt. Jag hatar ordet "lol". Lol. Lol. Lol. Lol. Nej så säger man bara inte fast jag gör det ändå ibland. Jumper, glajjor, brallor, scarf osv är de fulaste orden i världen tycker jag och alla andra coola personer i min klass. Jag älskar att skratta när folk ramlar. Jag tycker Justin Timberlake är yummie in my tummy. Jag har läst alla Twilightböcker = STATUS. När jag tittar på skräckfilm håller jag för öronen och ögonen ibland, jag är ingen skräckfilms-tittar-person. Jag älskar CSI miami, Horatio <333333333333333 Jag kommer inte på något att skriva. Jag är snygg, bäst och vackrast, det summerar ganska bra vem jag är.

Kommentarer
Postat av: Moa

yummie in mu tummy! Emelie ROCKAR ASSSSSSSSS!

jag tycker om dig, även fast du håller för både ögon och öron när vi ser på MIN FAVORIT FILM!!

Mp2 är bäst, och bäst! hihiih :D

2009-12-04 @ 20:03:41
URL: http://moake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0