hejhejhejnej

Vill jag se på Robinson? Nej det vill jag inte. Jag vill att klockan ska bli 21:25 för då börjar CSI miami, jag älskar CSI. Jag brände mig förut, verkligen BRÄNDE, åt bakad potatis, eller bakpotatis eller vad man nu kallar det och aj. Skinnet i gommen lossnade och jag svalde det omedvetet och nu äre sådär lent i gommen.
Jag skrev detta så att alla ska tycka synd om mig så nu förväntar jag mig kommentarbombning på detta inlägg där det står något i stil med "nej gud va tråkigt" eller "I feel your pain" osv. Okej? Bra.


Hat 2984; Kläderna man hade på sig när man var mindre. Cykelbyxor, västar, tights med fula mönster/seriefigurer, vida byxor med brodyr/glitter, "rejvbyxor" alltså vida byxor med band hängandes från sidorna, nätlinnen osv. Och då ska vi inte prata om Spice Girls dressarna. Tröja med Spice Girls på och matchande cykelbyxor. FULT!

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh stackars dig :(

2009-11-21 @ 22:10:50
Postat av: Moa

jaa emelie, det är synd om dig :(



och jag "gillar" hatet, alltså jag håller med....

om du ville veta :D

gansa onödig kommentar, men wtf!

I LIKE IT :D



som kenny starfighter sa:

- kolla han har en liten gubbe på handen, va roligt. hiihihihihihihi

2009-11-22 @ 10:14:58
URL: http://moake.blogg.se/
Postat av: Josse A

I feel your pain! ;)

2009-11-22 @ 11:54:16
URL: http://josefineahlstrom.blogg.se/
Postat av: emelie

TACK ALLIHOPA <3

2009-11-22 @ 16:28:59
URL: http://readmycareface.blogg.se/
Postat av: Anonym

len gom = pain in the ass

puss emelie

2009-11-22 @ 21:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0