nostalgi

Gick med i en grupp på fb om 90-talet och jag blir helt nostalgisk.
Jag saknar verkligen när man var liten och barntrean, disneydags och tamagutchi var det bästa som fanns och man hade spice girls kort och senare pokemon kort, och för att inte glömma klistermärken som man bytte med varandra.
Och då ska vi inte prata om alla barnprogram, Björnes magasin, Sailor moon, Digimon, Noas ark, Beppes godnattstund, Trasdockorna, Babar, Mumindalen, Bumbibjörnarna, Skrotnisse, Alfons Åberg, Turtles, Hajk, Professor Baltazar, Pojken med guldbyxorna, Från A till Ö, Krambjörnarna osv, listan kan göras lång.
Jag saknar att vara barn.









Kommentarer
Postat av: Sofie

Rädda joppe är ju lätt bäst!:D

2009-11-01 @ 23:24:57
URL: http://silvercykel.blogg.se/
Postat av: hanna

trasdockorna <3333333 jag log as stort genom hela introt.

jag vill bara barn också emelie

kan man vara det för en dag eller 3 ?

2009-11-02 @ 09:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0