zzzzz

Idag var det meningen att jag skulle vaccinera mig mot svininfluensan eftersom att jag är i riskgruppen, åkte till vårdcentralen och tror ni att det finns något vaccin kvar? Nej, det är helt slut. I tidningen för ett tag sedan stod det att de hade doser så att de räckte, att det var inget de behövde oroa sig för nu och igår stod de att de inte alls hade så att de räckte till. Och idag var det slut. Om typ 2 veckor kommer ännu en sväng av svininfluensa komma sägs det ju och alla som vill har inte ens blivit vaccinerade än. En 3-årig pojke har dött till följd av influensan och på radion idag hörde jag att det var en 48-årig (?) man som också dött av den och sammanlagt är det typ 3 pers som dött i sverige. Jag kan erkänna att jag blir nervös när jag tänker på det.

Nu ska jag sova för jag är så jäva trött, detta har varit en zombie dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0