diss hiss kiss piss you name it



Jag spenderade x-antal minuter i paint, mitt redigeringsprogram för att göra denna fina.
Hiss eller diss? hihi
skoja...
/host


Snö.
Hatar alla barn som åker pulka med sina fula overaller. Jag älskade snö när jag var liten, då menar jag inte bara att leka i den utan att äta den också. Hur många har inte slickat på istappar eller tagit en handfull med snö och stoppat i käften, på så sätt slipper man ju i allafall dö av törst.
"Ät gul snö det kan vara öl". Precis.

Betala-på-bussen-människor.
Det är först när de klivit på bussen som tanken på att betala kommer upp och då ska ryggsäcken av, alla jävla fack ska noga genomsökas efter plånboken. Den i sin tur ska letas igenom efter 40 kronor i enkronor.
Ingen fara, ta du den tid du behöver, jag har ju inte bråttom, nejnej.

Nu orkar jag inte skriva mer för jag mår illa

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Okej Hanna, Men vi kör väl en hiss Då :d

2009-10-16 @ 21:47:24
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0