äs pe a

Oh lord won't you buy me a mercedes benz osv osv
jag längtar tills den 2 juni 2010, eh då blir jag 18
typzor great.

En gång såg jag en tjej på min msn som hette något med SPA i, eftersom att jag är så nyfiken och fattar trögt så googlade jag på SPA för jag fattade ju såklart inte vad det betydde, jag läste det S-P-A dessutom och fick fram "Spa eller spainrättning används idag som en benämning på en anläggning där man kan få olika sorters behandling, ofta med vatten och varma bad som ingrediens." Då skämdes jag, kanske är blond min naturliga hårfärg. Ibland kan man tro det.
Blondes have more fun?
Oväsentlig information hehe


Tack gud för biktme och youtube som förgyller en tråkig söndagskväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0