diss1

Another diss:

Naglar.

Jag river bort min naglar vilket resulterar i att jag har skitkorta naglar och det gör ont för jag kan inte skriva sms, det är obehagligt. you got it? jag är så trött så jag vet inte vad jag skriver, fast egentligen är jag inte trött men det är bra att kunna skylla på det.

Kramp.
Kramp i vaderna är det värsta som finns, det gör ONT.

Dålig hållning.
Något av de värsta som finns är folk som verkligen har jättedålig hållning, jag har inte världens bästa men att nästan släpa hakan i marken är inte okej. Det är fult och man pajar ryggen.

Finnar.
VARFÖR VARFÖR VARFÖR? Kan man inte bara få ha helt felfri hy? Nej tydligen inte.

Förutfattade meningar.
Det har vi alla men man ska inte prata om saker man inte vet något om.



Hiss:


Komplimanger från okända.
Är det bara jag som blir glad av att få komplimanger från folk jag inte känner? Sånt stärker ens självförtroende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0