---

Varför är det just söndagarna som innehåller stora doser av ångest? Söndagsångest = pain in the ass. Och ändå är det inte skola imorgon.
Jag blir helt trög i huvudet, ja till och med mer trög än vad jag redan är, av alla jävla läxor.
Inte ens på lovet så får man slappna av och vara ifred från skolan, nej vi lever med skolan som inneboende.
Måste göra internet och medier, engelska boken + uppgifter som skulle vart inne i torsdags, psykologiuppgifter osv.
Orka? NEJ.
Idag är det för övrigt 8 månader och 1 vecka tills jag blir 18. Känns som en evighet.

Hiss.

Mat (godis).
Jag är glad att jag har en sån stor matsäck att jag kan äta jättemycket (o)nyttigheter.

Quentin Tarantino.
Inglorious Basterds är UNDERBAR.


Diss.

Mjukisar.
Jag hatar mjukisbyxor, jag tänker automatiskt på white trash. "Vi som älskar mjukisbyxor" på facebook gör mig galen. Vi som hatar mjukisbyxor då? Räknas inte vi? Jag har inte sett till en enda "Vi som hatar mjukisbyxor" grupp ännu. "Men skapa en sån grupp då" tänker väl ni. Nej, jag vill inte riskera att ingen blir medlem, då blir det pinigt.

Träna.
Var hittar man motivationen till att börja träna? JAG ORKAR INTE. Jag ligger hellre framför tv:n och skrattar åt scrubs än att svettas på ett gym fullt med gubbar och tanter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0