elevator

1. Uggs är fult. Ja, f-u-l-t. Varenda människa går i uggs eller i lårhöga stövlar, sticker man ut i mängden? nein.
2. Tjuvlyssnat.se - läs och skratta.
3. Fmylife.com - åter igen, läs och njut. Skadeglädje är verkligen den sanna glädjen.
4. Snoddar på benen aka Partille Johnny. Toffsar ska man ha i håret, k? Det är lika dumt att ha toffsar på benen som det är att ha byxor på huvudet.
5. Facebook. Mail inkommer och informerar mig om att någon just kommenterart någon annans status. Eller varför inte "Someone just finished the quiz "Vilken hundras är du?". Dessutom alla statusar där någon skrivit "Jag är hos en kompis" eller "ska till tandläkaren". Det är såna människor som ger ett skäl till att uttrycket "read my careface" finns.
6. Biff och köttbullar är samma sak. Precis som spagetti och pasta. Same shit different name. Biffar är bara köttbullar som någon har petat på.
7. Jag hatar farmville och jag har skrivit det på min status och gått med i jag hatar farmville grupper men ändå får jag förfrågningar om jag vill spela eller ge bort gåvor. Vill jag det? Nej tack, inte idag.
8. Ibland är min dator seg som fan och det gör mig så frustrerad att jag helst av allt skulle vilja kasta den i marken men som Hanna brukar säga "Hellre en seg dator än ingen alls". De orden har räddat min dator många gånger.
9. Varför ska okända människor ta på en när de vill komma förbi? "Ursäkta" och så greppar de tag i ens höfter/midja och föser en åt sidan. Är det okej? Nej.
10. Tanter som står i vägen med sina kundvagnar och tittar på en vara i 5 minuter och sedan går framför en i 1 kilometer i timmen. Eller de som tränger sig före. Det är okej att jag gör det men ingen annan.

Det är inte kul att vara en bitterfitta men ibland är man tvungen

Kommentarer
Postat av: uggsloveer

uggs är det finaste som finns jag älskar uggs för jag vill vara som alla andra

2009-10-18 @ 19:21:55
Postat av: hanna

HAHAHHAHHA

du är så underbar emelie

"Det är lika dumt att ha toffsar på benen som det är att ha byxor på huvudet."

"Someone just finished the quiz "Vilken hundras är du?". HASHAHHAH

dör

2009-10-18 @ 19:23:21
Postat av: Anonym

älskar er

äslakr uggs

lööööööööv

uggs e fint

lovar att de va typ hanna eller kajsa som skrev den kommentaren

tacj hanna jag blir glad

dylecksi

2009-10-18 @ 21:59:23
Postat av: hehe

9:an jag vill slå alla människor som gör så väldigt hårt!

VARFÖR GÖR MAN SÅ?



hehe

2009-10-18 @ 22:36:08
Postat av: heheh igen

ELLER HUR

jag vet att de va kajsa som skrev den kommentaren

hehe hej kajsa

hejdå

2009-10-18 @ 23:03:27
Postat av: Anonym

Jag skriver ner det här i mitt lilla block då



not

2009-10-19 @ 11:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0