fhe

(un) arrange marriage är den SÄMSTA boken i världen, efter möss och människor, som jag inte ens läste.
bushanna. aaa

mina kompisar tycker det är gulligt att min mamma kommenterar mamz, pok och mäh på bloggen.
"hanna maria bjönberg gillar detta" aaa

desperate housewives nu, som vi längtat en hel sjuk vecka !!!!!! HAHHAHHAAAHA om en timme ja... en min och en timme är samma sak för mig. aaa
lediga på fredag sen har vi HÖSTLOV. aaa
eric kommer till mig på torsdag aaa
vi hade 4 månader igår. (naaaaaw)

vill ni veta en rolig konversation mellan mig och eric ?

eric -älskling vet du vad? :) puss <3
jag - nej ? :) puss <3
eric -jag klarade den där jävla banan på min mobil :):):) puss<3<3<3

för det första. jag trodde verkligen den skulle vara något intressant och gulligt, typ jag-är-utanför-ditt-hus-nu-gulligt, men nee inte idag
för det andra. banan eller banan och dessutom vilken bana ? eeeeeh u lost me at banan
för det tredje. read my care face lilla gubben ♥
hur lycklig blev han inte när han berättade det dessutom, 3 glada gubbar oh 3 hjärtan, man tackar
va bara tvungen, det är ju sånt här som hör bloggen till

det finns en tjej som heter " fröken bitterfitta" som bloggnamn.
hur tänkte man då undrar jag,
några kompisar snackar om olika bloggar, sen säger en tjej
"shit jag måste kolla in bitterfittan idag"
eller på blogawards
"och årets blogg går till.........fröken bitterfitta!!"
ne, det funkar liksom inte



peaz aut





han är fortfarande typ den coolaste människan i världen
efter mig
och emelie
och mp2
och barrack obama
och några till
aaa

Kommentarer
Postat av: brynte

HAHA jag läste det som banan, frukten eller vad det nu är.. den gula böjda saken iaf. "jag klarade den där banan" hahahaha jag dör

2009-10-20 @ 21:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0