good stuff

Vi tycker om våren och sommaren och därför ska alla få läskas lite av lite bilder. Jag menar, hur glad blir man inte av heta brudar på massa bilder ? EEEH typ as glad.
Jag och Emelie är ju inte fööööööör bra på att ladda upp bilder heller. So here goes. p gubbe



jag gillar snöret runt min spegel.
nu kommer alla titta vart spegeln är
och nu kommer alla flina för att dom precis gjort det
tack!


kajsa är fin i blont hår, nu kollar alla på kajsa
varsågod för uppmärksamheten kajsa :)
stoneface


GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTTTT
med mellanmjölk


stor käft ? yep


louise trodde nog att hon inte skulle synas
och emelie måste posa
jag tycker om att klämma på mina vader
helena tittar inte ens i kameran
och åsa har söta solbrilllor
aaa


skillzzzzzzzzzzz


nee, jag bajsar inte. även fast det va vid toaletterna


någon som hittar mig ?
ne
bara jag som skulle tänka mig detta nu ?
ne


promenader till mecdonalds ÄR kul
bra att vi gick dit OCH hem


nu ska ni vara så glada

hejdå

Kommentarer
Postat av: hejretarded

HAHAHA VA ÄR DETTA FÖR FULA BILDER

HAHAHAAAA

2009-10-27 @ 23:31:16
URL: http://readmycareface.blogg.se/
Postat av: engreb

tack för goa bilder!

2009-10-29 @ 22:50:40
Postat av: idizz

så söta bilder :) mi systero is pretty <3

2009-10-30 @ 16:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0